.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور وزیر برای درمان مصدومیت سلیمی

 شمال نیوز: مدیرکل وزارتی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستور وزیر ورزش برای پیگیری مصدومیت سلیمی،گفت: فدراسیون وزنه برداری هر تصمیمی برای رفع مصدومیت سلیمی بگیرد، این وزارتخانه پشتیبانی کامل خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده افزود: مصدومیت ناگهانی سلیمی همه را در شوک فرو برد ولی معتقدم بهداد باز هم مدال طلای المپیک را برای ایران بدست خواهد آورد.

وی اضافه کرد: امروز (چهارشنبه) با رییس فدراسیون وزنه برداری صحبت کردم و آنها هر تصمیمی برای رفع مصدومیت سلیمی بگیرند وزارت ورزش پشتیبانی کامل خواهد کرد و جای نگرانی نیست.
افشارزاده ادامه داد: مصدومیت بخشی از زندگی یک قهرمان است و مردم نگران نباشند چرا که با تلاش فدراسیون وزنه برداری بهداد سلیمی دوباره آماده تمرین خواهد شد و با درخشش در المپیک 2016 ریو دل مردم را شاد خواهد کرد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره جلسات ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک گفت: این رویه مطلوبی است که با تدبیر وزیر ورزش شکل گرفته و خوشبختانه هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد و نتیجه آن نداشتن دغدغه مالی فدراسیون های المپیکی و انضباط مالی در امور فدراسیون ها برای المپیک آینده است.

بهداد سلیمی دارنده دو مدال طلای پیکارهای وزنه برداری قهرمانی جهان در سالهای 2010 ترکیه و 2011 فرانسه و همچنین طلای المپیک لندن، عصر روز (دوشنبه) و درحالی که با آمادگی بالایی تمرینات خود را دنبال می کرد، در حرکت دو ضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه 262کیلوگرمی از سوی سرمربی تیم ملی ، دچار آسیب شدید در ناحیه زانو شد و بر این اساس نمی تواند در رقابتهای قهرمانی وزنه برداری سال 2015 جهان که از 29 آبان تا هفتم آذرماه در آمریکا برگزار می شود،حضور یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.